Optagelsen af koncerten 'Blive børn i sjæl og sind' er færdigredigeret, klar til streaming mm.
Link: https://link.akor.dk/bbss26
God fornøjelse!
Sig til efter ferien eller skriv til mig på werner.knudsen@gmail.com, hvis du gerne vil have en fysisk cd.
God sommer
Werner

Ingen kommentarer:
Send en kommentar