2024/04/16

Musikken fra Missa Solemnis 2024

Optagelsen af koncerten med Beethovens Missa Solemnis er klar til internt salg.

Link: http://medlemsbutik.akor.dk

Adgang til download vil være det, du normalt får, når du køber optagelser fra koncerter. Når betalingen er kontrolleret, vi du modtage et link til følgende:
  • Cd-master, så du selv kan brænde cd'er.
  • Grafik til cd-omslag mm.
  • MP3-filer, der kan downloades og kopieres til fx smartphones og tablets.
  • Mulighed for at streame MP3 direkte.
Afsendelse af link er en manuel proces, så forvent ikke et øjeblikkeligt download-link, når du er færdig med købet. Linket kommer senere med e-mail.

Pris kr. 65.-

Du kan også købe en traditionel fysisk kopi på dobbelt-cd. I tilgift får du stadig et link til download-versionen. Vælg i medlemsbutikken ved at sætte et flueben, hvis det er fysiske cd'er, du ønsker. Cd'erne får du ved en prøve, når de er fremstillet.

Pris kr. 85.-

2024/01/08

Øvestemmer til Beethovens Missa Solemnis

Online: http://akademisk.kor.dk/medlemmer/beethoven/missasolemnis

Download: missasolemnis.zip

Anbefalet:  Brug online Mixer til at fremhæve din stemme, ændre tempo mm. online, meget nyttigt sammen med Tutti, hvor du kan fremhæve din stemme med "Emph". Det anbefales at aktivere "Mute" for stemmen "meter". Link giver den sædvanlige midi funktion.

Læs en vejledning i brug af øvestemmer.

Musikken fra Mariavesper 2023

Optagelsen af koncerten med Monteverdis Mariavesper er klar til internt salg.

• Cd-master, så du selv kan brænde cd'er.
  • Grafik til cd-omslag mm.
  • MP3-filer, der kan downloades og kopieres til fx smartphones og tablets.
  • Mulighed for at streame MP3 direkte.

Pris kr. 65.-

Pris kr. 85.-